4 października 2009

Zapiekanka warzywna

Miałam w lodówce nadmiar kalafiora i brokuła, więc zrobiłam na obiad zapiekankę. Trochę poszperałam w sieci i to wyszło tak:



Ziemniaki pokrojone w kostke i same różyczki kalariora i brokuła obgotowałam w lekko osolonej wodzie.
Na dno naczynia ułozyła ziemniaczki, kalafiorowate, na wierzch pokroiłam pomidory bez skórki. Wszystko zalałam uprzednio przygotowanym sosem ( cebulkę i czosnek zrumienic, dodać mąki, zalać mlekiem wymieszanym z dowolnymi przyprawami oraz startym serem żółtym i to wszystko zagotowane). Na wierzch położyłam plasterki sera żółtego i zapiekałampod przykryciem 30 minut w temp. 170 stopni.
Wyszło naprawde dobre :-) Polecam!!
----------------------------------------------
Wczoraj zostałam prawdziwą ciocią:-)

3 komentarze:

  1. Dobrze że własnie wypiłam kawke i zjadłam ciacho bo pewnie na ekran bym się rzuciła.
    Gratuluje prawdziwa ciociu

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję cioci i rodzicom maleństwa:) Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń