6 marca 2019

Karuzele

Zupełnie przypadkiem, przeglądając Ravelry, natknęłam się na skarpetki, które potraktowałam jak dziewiarski żart. A że dobrych żartów ostatnio mi potrzeba, więc sobie takie zrobiłam. Ich inność, nowatorskość, polega na wyrabianiou pięty jak serwetkę. Według mnie ten model najlepiej prezentuje się w paseczkach, wrzuciałam zatem na druty włóczkę Schoeller+Stahl Fortissima Colori Socka Color  i zrobiłam takie(wzór jest darmowy TU ):


Jedna z Koleżanek dziewiarek nazwała je ciżemkami, coś w tym jest :-) 





7 komentarzy:

  1. Jak już mówiłam , cudne są !!!
    Jednak osobiście chyba bym się nie podjęła takiej produkcji. Za wysokie progi jak na moje umiejętności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, to dużo łatwiejsze niż zwyczajna pięta, na pewno dałabyś radę, efekt wart tych kombinacji :-)

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podobają,są inne i piekne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przezabawny efekt :) super skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń