21 marca 2019

Zaległości

Ostatnio brakuje mi weny do uzupełniania bloga. Jeden z powodów jest taki, że trzeba coś sfotografować, a do tego trzeba fotografa, pogody i chęci. Mimo że dzisiejsze udziergi powstały w grudniu i styczniu, to na zdjęcia czekałam ponad dwa miesiące. Dopiero wizyta moich psiapsiółek była okazją, by wylegnąć z czterech ścian, nie tylko z powodu zdjęć robótek :-) 
Z pięknej włóczki Pastel zakupionej w biferno.pl zrobiłam prosty sweter, główna rolę gra ładna nitka. Zużyłam niecałe 400g, włoczka jest bardzo lekka i bardzo miła w dotyku. 


W ubiegłym roku brałam udział w wyzwaniu u Kamili z otulove.pl i powstał cudny komin, który już pokazywałam. W tym roku Kamila organizuje wyzwanie "Jeden motek", szczegóły można znaleźć na podanej stronie. W styczniu robiłyśmy czapkę, którą wydziergałam z dużą radością. Użyłam włóczki Karisma Dropsa. Jestem bardzo z tej czapki zadowolona. 





Z rozpędu powstała z tej samej wełny czapka wydziergana wzorem strukturalnym. 


Koleżanka Ninka robiła mi zdjęcia, a poza kadrem zaatakowała mnie kotka, która miała niespotykany u niej napad czułości :-)


Przy okazji cudnej pogody Nina zrobiła mi sesję ze zwierzętami, to Miśka, która w takich objęciach mogłaby zostać na zawsze. 


A to kozucha, która za dwa typgdnie się rozmoży ;-) 


10 komentarzy:

  1. Asiu fajne udziergi, zdjęcia, uśmiechy i futrzaki. Sweterek już widziałam i bardzo mi się podoba, czapki super, ten kolor bardzo do Ciebie pasuje. Wypatrzyłam jeszcze chustkę w wiosennych kolorach. Zwierzaczki są kochane. Jak już kozusia zostanie mamusią, to musisz koniecznie pokazać całą rodzinkę. Pozdrawiam arzfu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuje :-) I serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Tak to bywa z fotografowaniem. U mnie ostatnio też brak fotografa, a i pogoda nie zawsze sprzyja.
    Fajne dzianiny wydziergałaś.
    Czekam na relację o małych kózkach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także serdecznie pozdrawiam życząc wielu pieknych zdjęć :-)

      Usuń
  3. Zwierzaki jak zwykle pozują idealnie. Sweter ma ładny melanż podoba mi się bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzęta sa idealne do fotografowania, zawsze piękne :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Czapki wyszły super! Kolor jest niesamowity, głęboki, taki jaki lubię. I bardzo ci w nim dobrze. I kolorystycznie cardigan wpisał ci się idealnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziekuję za miłe słowa i pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Sweterek śliczny jak wzystkie Twoje, czapki też fajne, a zwierzaki to wiadomo, zawsze dobrze wyjdą. Jak mam do Ciebie jeszcze takie pytanie niedziewiarskie ;) Pisałaś kiedyś o odmianie ziemniaków Ditta, zapamiętałam to bo ja też lubię takie zwięzłe ziemniaki, a ziemniaki sklepowe to jest niestety dramat. Dlatego postanowiłam w tym roku posadzić sobie ze 2 rządki ziemniaków i chciałabym zapytać czy nie miałabyś może do odsprzedania niewielkiej ilości sadzeniaków? Niekoniecznie tej Ditty, ale jakichś tego typu nierozsypujących się ziemniaków? Mieszkam niedaleko i mogłabym podjechać jakby co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, napisz maila, mamy Lorda. klikaf@gmail.com

      Usuń