28 lipca 2019

Kolejna porcja serwetek

Już pomału nadchodzi znużenie szydełkowaniem, ale jeszcze coś udaje mi się z siebie wykrzesać. Zrobiłam więc serwetkę z najnowszego wzoru Aurelii TU LINK. Użyłam kordonka Perle 5 w pięknym różowym kolorze. 




W ramach wyrabiania zapasów kordonka i likwidowania resztek po innych projektach powstała taka żółta serwetka z kordonka Aida 10. 



A to kolejny projekt Aurelii o nazwie Sylwia TU LINK. Kordonek to jest znów Perle 5, turecka nić o wysokiej jakości godna polecenia. 








5 komentarzy:

  1. Kolekcja samych piękności, wzięło Cię na maksa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak widze kurczące się zapasy kordonka, to mi szydełko samo smiga :-)

      Usuń
  2. Piękne serwetki. Też mam sporo zapasów kordonka i sama nie wiem kiedy je wyrobię. Patrząc na Twoje ślicznotki wzbiera we mnie wielka chęć szydełkowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wzory Auerelii, samo sie z nia szydełkuje, trzymam kciuki :-)

      Usuń