7 lutego 2020

Jeszcze trochę serwetek

Od dawna szukałam takiego kordonka, cieniowanego w odcieniach beżu. Znalazł się w e-dziewiarce, zakupiłam i szybko wydziergałam wdzięczny wzór o nazwie Pineapples and bells. Bardzo mi się ta serwetka podoba.



Już pisałam, że odkryłam YouTube jako źródło wzorów. Mój mąż się podśmiewywał ze mnie, że nie jestem dzięki tym filmom samotna w moim dziewiarstwie, mam kompanię ;-) A niech tam:-) Z tą serwetką wiąże się nawet pewna historia, znalazłam wzór TU, szydełkowałam zawzięcie, serwetka wyszła cudna, a ja podziwiałam pomysłowość tej dziewczyny, która ten film nagrała. Kilka dni później podczas robienia porządków na komputerze natknęłam się na schemat do tej serwetki, po hiszpańsku, który to wzór u mnie się wyleżał kilka lat, a znalazłam go w odmętach internetu..... byłam zawiedziona..... W każdym razie serwetka jest śliczna.





A to takie szydełkowe drobiazki, dziergane szybko, bo ładne ;-)











5 komentarzy:

  1. Zaszalałaś .Same piękności
    Trzecią od końca tez robiłam X 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Did you realize there's a 12 word phrase you can say to your crush... that will trigger intense feelings of love and instinctual attraction for you deep inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, adore and guard you with his entire heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him try better than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter of fact, triggering this dominant impulse is absolutely mandatory to getting the best possible relationship with your man that the instance you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll instantly find him open his soul and mind to you in a way he haven't experienced before and he'll identify you as the only woman in the universe who has ever truly interested him.

    OdpowiedzUsuń