6 kwietnia 2020

Serwetki, serwetki.......

Jestem wielką fanka serwetek projektowanych przez Aurelię, która prowadzi kanał na Youtube (link). Czekanie na nowe wzory zawsze sie opłaca, mam ze wspólnego dziergania wiele radości. Wszystkie serwetki wykonałam moim ulubionym kordonkiem Aria szydełkiem 2,25.

Ten wzór nazywa się Pati:



A to moja wersja serwetki Krysia: 



Do zrobienia tej serwetki wykorzystałam inny wzór, nie Aurelii, nawet już nie pamiętam, skąd go wzięłam. Wzór jest prosty, a ma w sobie coś, umieściłam zdjęcia na Instagramie i uzyskały ponad 200 polubień  :-) 




2 komentarze:

  1. Asiu, piękne serwetki a niedawno mówiłaś że nie do zrobienia :)
    Pozdrawiam
    Irena Pilarczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko , dziękuję :-) Pozazdrościłam Waszych, piliczańskich :-)

      Usuń