10 sierpnia 2020

Prosecco


Taką smaczna naząę nadała swoim skarpetkom Natalia, która zaprojektowała ten wzór, a który to wzór miałam okazję testować. Wzór do zakupienia jest TU. Stanęłam przed problemem doboru włóczki, bo taki wzór musiał być widoczny. Wbrew pozorom wzór nie jest trudny, po jednym powtórzeniu można go dziergać z pamięci. Wybrałam skarpetkówkę Admiral Schoppela, którą wreszcie można kupić w Polsce (TU).  Wyszło pysznie :-)
Spodobało mi się testowanie skarpetek, dzięki temu zostałam zmuszona do robienia skarpet inaczej niż zawsze.





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to wyjątkowo udany model, także pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ciekawy wzór skarpet i świetny kolor, wygląda energetycznie, soczyście, świeżo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zarówno wzór jak i włóczkę, ten kolor mnie urzekł, warto było zaryzykować :-)

      Usuń
  3. Wyszło pysznie - dla mnie to takie dojrzałe avocado :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie ten kolor jest nie do opisania, limonka, pistacja, avokado... wszystko w jednym :-) i jeszcze młody jęczmień?

      Usuń
  4. Śliczne są te skarpety. Szkoda wkładać je do butów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni zacząć robić przeźroczyste buty :-)

      Usuń