7 lutego 2010

Potrawka z boczniaka

Wczoraj nie chciało mi sie gotować, więc wymyśliłam takie coś:
Jest to danie jednogarnkowe, zjedliśmy go z chelbkiem, a poniewaz wyszlo całkiem dobre i rozgrzewające w ten zimowy czas, postanowiłam podzielić się przepisem. Podaję takie proporcje, jakie ja robiłam:

Składniki:
500g boczniaków
2 czerwone świeże średnie papryki
średnia cebula
puszka kukurydzy
puszka pomidorów w zalewie
czosbek, przyprawa do flaczków, kostki rosołowe, pół słoiczka koncentratu pomidorowego.

Wykonanie:
Na odbrobinie oleju poddusiłam boczniaki pokrojone w paski oraz cebulkę posiekaną w drobną kostkę. Do tego dodałam około 2 litrów wody, pokrojone w paski papryki, zmiksowane pomidory, kukurydzę oraz dwie kostki rosołowe. Całość gotowała się około godziny, po tym czasie papryka już się zaczęła rozchodzić. Doprawiłam koncetratem, lubię kwaśne smaki, więc dodałam pół słoiczka tegoż oraz zasypałam dwiema opakowaniami przyprawy do flaczków. Całość potrzymałam jakieś dwie godziny, żeby smaki się zespoliły i danie poszło na stół.
Polecam i smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz