8 listopada 2010

Zamykanie oczek sposobem włoskim




12 komentarzy:

  1. Dziękuję. Teraz tylko się nauczyć i stosować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki, właśnie tego teraz potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ja też bardzo dziękuję! Podlinkowałam sobie do mojego narzędziownika i będę trenować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie znalazłam to czego bardzo w tej chwili potrzebowałam. Pięknie dziękuję za udostępnienie tej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie widzę, że formy manualne odsyłają do Ciebie i jestem w szoku :) Muszę spróbować, bo to dla mnie kompletna nowość! Chcę też Ci odpisać. Wybacz, że to tak długo trwa... Mam ciągły niedoczas... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspaniały opis. Dzięki temu udało mi się wykończyć komin bez problemu, tak jasnego i czytelnego nigdzie nie znalazłam :) Zapraszam później na mój blog gdzie pochwalę się wykańczaną właśnie tą metodą robótką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń