10 lutego 2010

Wyróznienie

Otrzymala kolejne wyrioznienia od Gagipy. Bardzo dziękuję!
Jestem milo zaskoczona wyróżnieniami, ponieważ mam świadomość, że moje "dzieła" to liche przymiarki do tego, co robią prawdziwe Dziergaczki. 
Jeszcze raz dziękuję i tak jak poprzednio dedykuję te wyróznienia wszystkim tym, którzy zaglądają na mój blog :-)
Jednocześnie pragnę podziękować za miłe słowa na temat mojego sweterka. Nie sadziłam, że się komukolwiek spodoba. No i jeszcze nigdy nie otrzymałam tylko komentarzy na temat jednej robótki:-) Dziękuję!!!!

Dziś rano sie lekko zdenerwowałam, bo okazało się, że w mojej dość ażurowej, wlasnie dzierganej, zasłonce spadły oczka i nadpruło się, a juz nie jestem w tym stanie znisczenia nadrobić ażurku. I muszę spruć do tego momentu i od nowa. Wybieram sie w podróż, więc spróbuję w jej czasie podrobić dwie rzeczy. Będzie co pokazać oprócz skanów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz