29 lipca 2010

Chusta na życzenie

Pragnę podziękować za miłe słowa :-) Naprawdę poczułam sie lepiej, gdy poczytałam Wasze komentarze, bo wczoraj czułam się całkiem wypruta. Obrona tytułu naukowego przed profesorskim gremium była mniej stresująca niż wczorajszy egzamin ;-)

Zrobiłam chustę według życzenia:

miała być szara z delikatną srebrną nitką ( znalazła się włóczka Metallic Madame Tricot)
miała nie mieć "dzioba", czyli nie być w szpic
i koniecznie z konkretną falbanką.

Oto co wyszło z trzech motków podwójna nitką na drutach 7 mm.



Kasiu, mam nadzieję, że Ci się spodoba :-)

3 komentarze:

  1. Prawa jazdy gratuluję z całego serca! A ta chusta bardzo mi się podoba, zwlaszcza to rozwiązanie, by uniknąć "dzioba". Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prawa jazdy i życzę szerokiej drogi.
    Fajna chusta, właśnie czegoś w tym stylu szukałam. A kto szuka, ten znajdzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta bardzo udana- piszę to ja WMCh czyli Wielka Miłośniczka Chust :D

    OdpowiedzUsuń