12 marca 2011

Migawki z krakowskiego spotkania robótkowego

Odbyło się :) Było dość kameralnie, jak na nasze możliwości, ale jak zawsze trudno było sie ruszyć. Królowały nieodmiennie piękne Dziergaczki, piekne włóczki i piękne robótki :) Koleżanek nie fotografowałam, ale inne ważne rzeczy tak :) Zapraszamy na następne spotkanie, które odbędzie się 9 kwietnia w Krakowie w Dynii. Wciąz mamy nadzieję, że będzie nas jeszcze więcej :)




W ramach odpowiedzi : na spotkaniu koleżanki są całkiem nieblogowe :) Z posiadaczek owego byłam ja i właścicielka Fabryki zachwytu.
Dziewczyny, przybywajcie na kolejne spotkania :) Okolica Krakowa to na przykład Gliwice, bagatelka, 100 km. A jak się już raz wpadnie.... :)

8 komentarzy:

  1. ale super musi być takie spotkanie!
    chciałabym wziąć udział w takim "babskim dzierganiu". niby Kraków niedaleko, ale...
    może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A które - czyje są rączki wirtualnych koleżanek? Miło byłoby poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam na pewno kiedyś wpadnę. W maju najprawdopodobniej, jeśli spotkanie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi żal,że się rozchorowałam...
    Akurat musiało mnie teraz chwycić...

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę taklich spotkań. W swoim otoczeniu czuję się trochę "osamotniona" ze zwoim hobby. A w ogole pitek i sobotę spędziłam w Krakowie i nawet robótkę miałam ze sobą :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spotkanie, tylko pozazdrościć możliwości kontaktu z kobietkami dziergającymi...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również ja zazdroszczę spotkań... Dziergaczki mają jednak taki "swój świat". Na blogu jeśli można pozostanę, bo miło tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ bym chciała pojechać na takie spotkanie oby kolejne było w drugiej połowie maja!!! :)Na jakieś może dotrę :)

    OdpowiedzUsuń