29 grudnia 2017

Serwetka w zieleni

Dawno nie dziergałam serwetek, ale się trochę zmusiłam i oto jest nowa. Bardzo mi się podoba, ciemna zieleń jest bardzo stylowa. Drugi raz robiłam z tego wzoru, poprzednią można obejrzeć TU. Zrobię jeszcze jedną, beżową.





A to mój nowy pled. Mam już 29 kwadratów z zaplanowanych 48. Przez to, że w busach kierowcy żałują światła, trochę stoję z tą robotą. 


Uruchomiłam skaner i dzielę sie przy okazji wzorem na tę piękną serwetkę. Pochodzi on z gazetki Sabrina Robótki 4/2014. 






3 komentarze:

  1. Ciekawy kolor serwetki :) Z jakich nici jest zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiona z polskiego kordonka Aria 5, szydełko 2.0 mm.

      Usuń
  2. Śliczna serweta dzięki za wzór:) kocyk też w zieleniach:) Ja wolę podróżować koleją bo nie oszczędzają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń