18 kwietnia 2018

Tweedowy sweter

Wymarzony. Zrealizowany.
Felted Tweed Rowana w cudnym granatowym kolorze połączyłam z cienką nitką bawełniano-wełnianą Coast Holst Garn, żeby dzianina była masywniejsza. Wyszło dobrze, sweter jest bardzo wygodny, a przy tym ogromnie mi się podoba, ten na pewno nie pójdzie do szafy, ale będę go nosić. Ozdobiłam do prostym ażurem, mało widać, ale nie jest nudno. Dziergałam go intensywnie, w każdej wolnej chwili, przez grudzień i styczeń, w lutym myślałam, czy nie spruć, ale zaryzykowałam, dorobiłam rękawy i jestem niezwykle teraz kontenta :-) Szkoda aż, że przyszły upały..... Kolor jest taki, jak na zdjęciach z brązowym tłem.
I nie mogłam sobie odmówić kozich klimatów :-) małe mają dziś 12 dni.










25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i Tobie w nim ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuję, bardzo jestem z tego swetra zadowolona :-)

      Usuń
  2. Śliczny, dokładnie taki fason, jaki lubię :-). Felted tweed mam 3 albo 4 w kolejce, o ile coś się nie zmieni. Póki co, skończyłam zwyklaka z Regii, ale nie miałam jeszcze kiedy zrobić zdjęć.Zaczęłam sweterek, w który wrobię niewielki wzorek żakardowy. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jestem bardzo ciekawa tej Twojej nowej cienizny :-) Podziwiam za wytrwałość :-)

      Usuń
  3. Jesteś dzisiaj kolejną osobą, która przez sweter żałuje, że się ciepło zrobiło :) Ja to samo stwierdziłam!
    Sweter świetny! Bardzo lubię tweedy wszelakie, a do tego granatowy kolor - miodzio!
    Kózki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę w temperaturach powyżej 10 stopni się męczę, czekam na zimę przez pół roku :-) No a dla dziewiarki to tym bardziej ważne, żeby nosić sweterki, a nie tylko na nie patrzeć :-) Dziękuję za dobre słowo o moim nowych udziergu, tez lubię tweedy, także w postaci tkanin. Mam taki angielski styl ;-)

      Usuń
  4. No i zachęciło;- w znaczeniu zdjęcie na fejsie :) Bardzo ładny sweterek, szeroki pas wzoru na plecach ładnie się prezentuje. Też lubię granatowy kolor; jakoś do twarzy mi w nim lepiej jak w czerni.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zadziałało, na PR sie nie znam, ale samo tak wyszło :-) Dziękuję za komplementy na temat mojego swetra. Moim zdaniem, granat jest zawsze elegancki i zawsze pasuje. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Maluchy szybko rosną:) Sweter wpadł mi w oko:) Ładny ażurek wybrałaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić ten azur w kolejnym sweterku, jest bardzo łatwy, a naprawdę ładnie wygląda :-)

      Usuń
  6. No, no, no co ja tu widzę i czytam, postęp, następny nie do szafy. A tak na poważnie piękny sweterek wyprodukowałaś, fajny ten granatowy tweed i do jeansów super pasuje. Też jestem z tych zimnolubnych i z 4 pór roku najbardziej lubię zimę z mrozem i śniegiem. A kózki śliczoty, zazdroszczę tych przytulasów. Pozdrawiam Alina Arzfu. Acha, jeszcze jedno pomachaj mi jutro w drodze do Sandomierza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuję za dobre słowo :-) Zatem musimy się w naszym letnim ciernieniu wspierac, bo mało kto nas rozumie :-) Będę machać, aż wiatr zrobię ;-)

      Usuń
  7. Sweterek przyda się w chłodne dni. Zimna Zośka już blisko.
    Kózki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter jest tak ciepły, że do zdjęcia miałam go problem włożyć, choć był juz wieczór. przyda się, to na pewno. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo twarzowy, dobrze ze nie do szafy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko przepiękne.
    Najpiękniejszy uśmiech właścicielki.
    Słodkie te maluchy.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie i także przesyłam moc pozdrowień :-)

      Usuń
  11. Szykowny sweter w pięknym kolorze.Piekne wykonanie , a kózki słodziutkie.Na pewno da się jeszcze go ponosić, bo niestety znów zrobiło się zimno.Pozdrawiam-odwiedzajaca.

    OdpowiedzUsuń
  12. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    winwin log in

    OdpowiedzUsuń