23 czerwca 2018

Kokonek

Sklep z włóczkami kokonki.pl ma bardzo ciekawą propozycję, mianowicie nitki w cieniowanych kolorach w dowolnie wybranym przez dziewiarkę zestawie. Musiałam spróbować, o co chodzi z kokonkami, które w dziewiarskim świecie są coraz bardziej popularne. Zakupiłam trzy takowe moteczki, a jeden od ręki przerobiłam na chustkę moim ulubionym wzorem Kiri, a jakże inaczej. Nie blokowałam, bo akryl z bawełną średnio się naciąga, a ponadto podoba mi się faktura wzoru. Wybrane przeze mnie kolory to wino-granat-ciemna zieleń.




A takie sobie pofarbowałam :-) 







10 komentarzy:

  1. Piękna chusta :) farbowanki śliczne dla mega spokojnych wzorow. Ach widziałabym prosta kamizelkę- bezrekawnik z lewych oczek do białej koszuli i ciemnych spodni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź:-) Co prawda nie nosze białych bluzek, ale taka kamizelka i do golfa sie nada :-)

      Usuń
  2. Ja się trzymam i nie kupuję wełny :) Ładna chusta w stonowanych kolorach:) Widziałabym ją w takich soczystych odcieniach pomarańczu żółci i zieleni:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, podziwiam :-) Dziekuję za podpowiedź kolorystyczna, juz wiem, jakie będzie kolejne farbowanie :-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta piękna a Kolory cudne! Nie kupowałam jeszcze kokonków, ale chyba i ja się skuszę ;) Robiłam jednak na trochę podobnej Niemieckiej włóczce i bardzo jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kokonki ze względu na kolory, jednak lepiej cieniowanie wygląda, gdy jest więcej kolorów bazowych, u mnie były trzy i pasy przejściowe sa bardzo długie.

      Usuń