16 lipca 2018

Kolejne skarpetki

Tym razem zrobiłam skarpetki na lato, użyłam do tego celu włóczki skarpetkowej z dodatkiem bawełny. Włóczka jest bardziej sznurkowata w dotyku, ale też przez to jakby lżejsza. Taką nic wyprodukowała firma Grundl. Niemcy są mistrzami w produkcji włóczek skarpetkowych, są firmy, które produkują włóczki tylko na skarpetki (Opal, Regia). Bardzo mi się to podoba, że mają taką tradycję. Od niemieckich dziergaczek zaczerpnęłam też sposób dziergania pięty w skarpetkach. Dość gadania, oto skarpetki, których dodatkowa zaletą jest to, że są żółte ;-)





8 komentarzy:

  1. Piękne kolory nowych skarpeciorków! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fazę na żółty, stąd wybór, buziaki:*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie za dużo fioletowego, całkowicie wyrosłam z tego koloru. Także pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Super skarpetki! Kolory są radosne, letnie. Ja ciągle mam wydzierganie skarpetek prze sobą. Będzie tak jak rękawiczkami o 5-ciu palcach, bałam się ich, a jak zaczęłam to mam ich kilka par. Wierzą, że czas skarpet nadejdzie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydziergaj koniecznie choc jedne, frajda jest niesamowita :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Ojej, jakie piękne skarpety! Na pewno będą idealne, na nadchodzącą zimę :) W poszukiwaniu włóczek natknęłam się na na sklep z włóczką boucle i zastanawiam się, którą wybrać, by też wydziergać sobie jakieś ciepłe skarpetki bądź szale. Wybór zarówno typów włóczek, jak i ich kolorów jest ogromny więc byłabym wdzięczna za jakieś sugestie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko sie nadaje na skarpety, to znaczy mozna sopbie zrobić, ale tak do spania, a nie do wycierania w butach. Na skarpetki są włóczki wzmocnione np https://welnabawelna.pl/wloczka-drops-fabel-welna-z-poliamidem

      Usuń