28 sierpnia 2018

Na żółto

Ostatnio podoba mi się żółty kolor. Nie nadaje się dla mnie na sweter czy bluzkę, czapkę czy szalik, ale skarpetki w  tym kolorze mocno rozwesela dni szarości i ciemności, które niedługo zapanują w przyrodzie. Wydziergałam więc takowe. ta piękna włoczka to Opal Hunderwasser, której wybarwienie jest inspirowane właśnie bajecznie kolorowymi obrazami Hunderwassera.




Na ten rok zaplanowałam zrobienie sześciu serwetek szydełkiem, oto druga tegoroczna. Wykonana została z bardzo rustykalnego kordonka Metallic garden w kolorze beżowym ze złotą nitką. Jest naprawdę ładna, czego zdjęcie nie oddaje. A przy okazji jest bublem, bo mimo że trzymałam się wzoru z gazetki, to okazało się, że mam za dużo o jedną kratkę, błędu nie znalazłam. Pod doniczkę się nada...... 




2 komentarze:

  1. Ja tam nie widzę mankamentu w serwetce:) Ładna jest a skarpety bardzo fajne w tym kolorze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń