7 października 2018

Dwie ścieżki do wyboru

Tak właśnie nazywa się wzór, który zastosowałam w nowej chuście, TU do kupienia.  Już kiedyś go robiłam, wyszła bardzo elegancka chusta, do przypomnienia TU. Tyma razem miałam dylemat, co zrobić z jednym motkiem ślicznej wełny farbowanej przez Joannę z Fiberro.pl w kolorach, które są odcieniami koralowego i szaro-beżowego. Nieoceniona koleżanka Agata (koniecznie zajrzyjcie na jej profil na Ravelry), mistrzyni w doborze kolorów, pomogła mi podjąć decyzję co do wzoru i połączenia z innym kolorem. Dodałam do farbowanki miękka Florę Dropsa w kolorze naturalnym. oto co wyszło, jestem zachwycona :-) 200g zużytej włóczki, to 800 metrów, wyszedł pół olbrzym ;-)








9 komentarzy:

  1. Nie dziwię się Twojemu zachwytowi, bo zarówno połączenie włóczek, jak sparowanie ich ze wzorem jest znakomite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak uważam-wyszla fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta:) Dzisiaj ściągnęłam sobie wzór szydełkowy w identyczne pasy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNA, bardzo, bardzo mi się podoba. Podziękuj koleżance Agacie, super dobrane kolory. To jest hit tej jesieni. Pozdrówka Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna! W pełni podzielam wszystkie zachwyty!

    OdpowiedzUsuń