24 lipca 2019

Trzy serwetki

Serwetki, które dziergam w tym ciągu szydełkowania, który mnie dopadł ostatnio, nie są duże, więc mogę je z doskoku zrobić w ciągu jednego dnia. Zatem dobre wykorzystanie wolnego czasu w ciągu trzech dni zaoowocowało trzema serwetkami.

Biała to część większego wzoru, który robiłam już pięć razy (TU i TU).
Tym razem tylko na taki mały kawałek wzoru starczyło mi resztki kordonka Aida 5 



Ten wzór też przerabiałam niejednokrotnie, pewnie go jeszcze powtórzę. Kordonek Garden Metallic bardzo ładnie się błyszczy, beż ze złota nitka jest doś elegancki, na zdjęciu tego nie widać, a szkoda.




Maja 5 to mój ulubiony kordonek, z zielonej resztki zrobiłam serwetkę z listkami:



Kolekcja się mocno powiększa....... cdn ;-)

6 komentarzy:

  1. Wyrabiasz resztki😉a na serwetkę zawsze się znajdzie miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tych resztek sporo, ale przynajmniej nie będę ich przerzucać z kąta w kąt. Serwetek tak bardzo to nie potrzebuję ;-) Ja także pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Śliczne! Rozumiem, że one nie są wykrochmalone??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie sa usztywnione i suszone naciągnięte na szpilkach.

      Usuń
  3. Piękne serwetki! Zwłaszcza podobają mi się te zielone kolorowe i ich delikatne, acz urzekające wzory. Czy można prosić o zdjęcia i informacje o koźlątkach? :-) Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Serwetki to bardzo wdzięczne ozdoby domu. W tym roku historia koźlątek się zakończyła, dorosły i zostały odseparowane od stada, bo stanowiły zagrożenie dla kozy. Trzeba teraz czekać do wiosny :-)Także pozdrawiam :-)

      Usuń