3 lutego 2020

Chusty


Ubiegły rok przebiegał pod znakiem szydełka. Przez całe lata bardzo chciałam zrobić sobie szydełkową chustkę, ale nie szło mi to jakoś, a zaczynałam kilka razy. W lipcu nastąpił przełom, w sumie powstało sześć szydełkowych chustek. Pozostały mi do zaprezentowania dwie ostatnie.
Na spotkaniu robótkowym w sklepie e-dziewiarki w Krakowie zauroczyła mnie swoimi kolorami włóczka Alize Angora Gold, dwa motki wystarczyły na niewyrafinowaną we wzorze, ale ciepłą i ładną chustkę. Nie wyszła tak jak chciałam, bo użyłam zbyt małego szydełka i jest zbita, ale przez to ciepła.



 Gdy patrzę na tę chustę, to puchnę z dumy. Dla tego wzoru, Taiyello, nauczyłam sie robić szydełkowe chusty, zaczynałam go wiele razy z rożnych włóczek, ale w końcu Kokonki.pl dały mi to, czego potrzebowałam. 1200 metrów nici pozwoliło na udzierganie naprawdę dużego otulacza.
Kolory są żywe, mocne i nieco żarówiaste, nie wiem, czy kiedykolwiek odważę się ja założyć, ale to nie zmienia faktu, że jestem z tej chusty ogromnie zadowolona.




13 komentarzy:

  1. Świetne chusty, szydełko nie takie straszne jak go malują ;) Pozdrawiam :)
    Irena Pilarczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko, ale wiesz, że to nie jest moje pierwsze hobby :-) Mogę jednak być z siebie dumna za przełamanie niechęci :-) ja także pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Zajrzałam do oryginalnego wzoru i muszę powiedzieć, że Twoja wersja z drobniejszym motywem bardziej mi się podoba. Kolory tęczy też bardzo ładne, ale trzeba trochę odwagi by je nosić, zwłaszcza ostatnimi czasy. Pierwsza chusta - bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez się podobają mniejsze wzory. Do tęczy to jeszcze trochę temu brakuje, dla mnie to dość odważne kolory zważywszy na fakt, że na co dzień noszę niebieskości, czarności i borda ;-)

      Usuń
  3. Asiu, piękne udziergi. Sądzę, że z przyjemnością nałożysz tęczową chustę, jak tylko zbrzydnie Ci wszechobecna zimowa szarość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast odblasków przy każdym pasku chusta, to jest myśl ;-)

      Usuń
  4. gratuluję,śliczne chusty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany. Do jakiej paranoi już doszliśmy :-(
    Trzy. Literalnie TRZY kolory. Zieleń, żółć, purpura. Gradient. I już skojarzenia, konotacje, szufladki, strach. Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać. Chusta przepiękna, jak biżuteria, noś, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nordi, spokojnie, mnie też zaskoczyło :-) Się zobaczy czy ponoszę, może przyniosę na jakieś spotkanie :-)

      Usuń
  6. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    At least 160,000 men and women are hacking their diet with a easy and secret "liquid hack" to burn 2lbs each night while they sleep.

    It is very simple and works all the time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Take a drinking glass and fill it up half the way

    2) And then learn this weight loss HACK

    and you'll be 2lbs thinner the next day!

    OdpowiedzUsuń