17 kwietnia 2020

Zima się skończyła


Jak dla mnie to niestety, że sie skończyła. Mój organizm źle reaguje na temperatury powyżej 15 stopni Celsjusza, zdecydowanie powinnam mieszkać na Kamczatce lub Alasce.....

Jeszcze w styczniu testowałam dla Renaty dwie czapki, z obu jestem zadowolona.
Różowa nazywa się Stained Glass Hat,
Zrobiłam ją z miękkiej wełny ISPE Merino 100. 



Wełnę Karisma Dropsa bardzo lubię na czapki, tutaj kolor petrolowy i czapka Renaty o nazwie Amelia.
Akurat pasuje mi do nowej chusty :-)



7 komentarzy:

  1. Obie fajne a podobno mrozy idą to jeszcze założysz 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to rano i wieczorem jest tak zimno, że codziennie mam sie okazje poparadowac przed psem, kotami i kozami :-)

      Usuń
  2. Rzeczywiście obie są fajne i mają bardzo ładne wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory można znaleźć na Ravelry, polecam wzory Renaty, mają w sobie coś. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Piękne!!! I kolory obłędne!

    OdpowiedzUsuń