7 listopada 2020

Jak w piosence

 Zespół 2+1 znany jest głównie z piosenki "Chodź, pomaluj mój świat", a moja ulubiona to "Requiem dla samej siebie", polecam. Jednakże to właśnie słowa tej pierwszej pieśni przypomniały mi się, gdy zasiadłam do pisania tego postu. "Na żółto i na niebiesko ...." Zatem jest i żółto i niebiesko i jeszcze różowo, i jeszcze zielono, radośnie o optymistycznie, prawdziwa chromoterapia. 







Włóczki firmy Opal zapewniają piękne doznania kolorystyczne. A dzierganie z nich to radość nie tylko z dziergania, ale też ta pochodząca z tych kolorów. 



11 komentarzy:

  1. Bardzo optymistycznie prezentują się te skarpetki. Jestem bardzo świeżą fanką dziergania skarpetek i na pewno poprzeglądam ofertę tej firmy:)
    Jako Świeżak chciałabym Cię zapytać o to, jak blokujesz swoje skarpety, czy masz jakieś specjalne prawidła, czy radzisz sobie w inny sposób?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpety jak zawsze piękne, mnie osobiście bardziej podoba się pierwsza para - ze względu na kolory :) Zaczęłam moje skarpety - no i jedna już jest :) Druga - dopiero w połowie :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne piękne prace - dla mnie motywujące do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tyle miłych słów, nie sądziłam, że moje dzierganie może być inspirujące. Będę mogła zobaczyć tę pierwszą parę skarpet?? Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zdjęcie już poszło przez facebooka. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Kolorystycznie też wpadła mi w oko pierwsza para, wypisz wymaluj moje kolory 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne, w skarpetkach wszystkie zestawienia kolorystyczne przechodzą gładko :-)

      Usuń
  4. Aż miło spojrzeć na takie wesołe, kolorowe skarpetki. Dla mnie wielkim odkryciem są samo tworzące się wzorki prawie żakardowe. Co do polecanego utworu, też go lubię. To były teksty! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cel został osiągnięty, rozweselają :-) Nieodmiennie podziwiam twórców, projektantów tych włóczek, to jest naprawdę sztuka. Dla tych tekstów słucham starych piosenek :-) Pozdrawiam !!!

      Usuń