31 grudnia 2020

Robótkowe podsumowanie roku 2020

 Rok 2020 mija, więc warto zrobić mały rachunek. Robótkowo było tak:


Swetry - 6

Chusta szydełkiem - 10

Chusta drutami - 6

Serwetki szydełkiem - 30

Skarpetki - 28 par

Siatki szydełkiem - 3

Czapki - 5


Mało co przędłam, farbowałam raz jedynie, uszyłam kilka sukienek i maseczek. Tak naprawdę w ramach mojego hobby się nic a nic nie rozwinęłam. Z racji tego, że praktycznie nie wychodzę od kilku miesięcy z domu, dojrzałam w pieczeniu chleba. Nauczyłam się trochę chemii, w tej dziedzinie zawsze będę z czymś do tyłu. A moim największym osiągnięciem są filmy o robótkach. 
I tyle. 

Dziękuję serdecznie osobom, które zaglądają na ten blog, choć blogi wyszły z użycia i mody. Po stokroć dziękuję Tym, którzy zechcieli zostawić miłe słowa. 


A na koniec pokażę best nine 2020 mojego instagrama, jednak to nie w dzierganiu skarpet jestem najlepsza. 




19 komentarzy:

  1. A 28 skarpetek to w sztukach czy w parach? ;)
    Wszystko jedno, i tak dorobek jest imponujący. Życzę Ci, Asiu, jeszcze większego w następnym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję serdecznie i Tobie samych miłych rzeczy :-)

      Usuń
  2. Dorobek imponujący i taka skromność. Podobnie jak blogi chyba też niemodna. Ale czy zawsze trzeba bywać tylko w modnych miejscach, niektórzy poszukują raczej tych mniej używanych ścieżek. Życzę dużo radości z dziergania. Te statystyki zrobiły na mnie wrażenie, może nawet sama pokuszę się o taki rachunek sumienia. A u Ciebie oprócz dzianin jeszcze kilka sukienek! Podziwiam! Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :-) Skromność i pokora to ważne i potrzebne cechy. Skromność to świadomość własnych ograniczeń, a ta może być motorem do zmian i poprawy. Pozostawiam życzenia wielu radości:-)

      Usuń
  3. Ojej, dużo tego, chyba dla mnie nieosiągalne przez 5 lat.Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie liczy się ilość, to efekt wielu czynników. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. To napracowalas sie w tym roku,wspaniale podsumowanie,pozdrawiam i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, jesteś niesamowita. Nie pracuję, a i tak nie jestem w stanie tak dużo wydziergać. A Ty pracujesz i poświęcasz swojej pracy masę czasu, więc taka ilość gotowych robótek w głowie mi się nie mieści ;-). Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, to nic nadzwyczajnego, w ubiegłym roku było wszystkiego dwa razy więcej..... Każda z nas jest Królową robótek :-) Moc serdeczności!!!!

      Usuń
  6. Rzeczywiście, to szaleństwo - taka ilość wydzierganych rzeczy! Mnie to by zajęło duuużo więcej czasu. Gratuluję ogromnie, a ponadto podziwiam, nie tylko ilość, ale i jakość, bo Twoje prace są przepiękne, bardzo starannie wykonane.
    Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku i dużo szczęścia i radości na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za docenienie mojej pracy, serdecznie pozdrawiam i życzę wielu radości :-)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że blogi nie odejdą zupełnie do lamusa i doczekają się jeszcze swojego renesansu. Podziwiam Cię oczywiście za ogrom twórczej pracy, ale również za prowadzenie statystyki. Serwetki są przepiękne. A gdzie można zobaczyć wspomniane w poście filmiki o robótkach? Pozdrawiam jeszcze sylwestrowo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bokasiu, dziękuję za miłe słowa, jestem jedną z wielu osób, które nie narzekają na brak czasu, ale ten, który pozostaje do ich dyspozycji wykorzystują najlepiej jak umieją. Ty także :-) Link do jednego z filmów: https://youtu.be/v3XjfW8wwVY, dalej znajdziesz resztę, nie ma tego za wiele, ale może coś Ci się przyda? Serdecznie pozdrawiam !

      Usuń
    2. Zasubskrybowałam:-) Kręć kolejne instruktaże dziewiarskie! Ale filmiki takie jak o szczęśliwych kurach też są super - odżyły moje wspomnienia z dzieciństwa wakacji u babci na wsi;-)

      Usuń
  8. Po prostu kopara mi opadła!!! Szacun!














    OdpowiedzUsuń
  9. Prace są cudne, ilość - bardzo wysoka :)
    Osobiście bardzo dziękuję za skarpety - moim zdaniem są the best!
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie - Monigrafia, Monigrafia

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim: SZACUN za filmiki! Przyznam ze wstydem, że nie widziałam ich wcześniej, ale już jest subskrypcja, już. :D
    Dorobek dziewiarski nieprawdopodobny, ilościowo i jakościowo. A biorąc pod uwagę, że oprócz drutów jest jeszcze praca i dom/gospodarstwo, to wydaje się nie do zrobienia. Ty to chyba jesteś cyborg z sześcioma parami rąk i trzema głowami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, piękne osiągnięcia na 2020 rok.
    Dla mnie - brawo!!! :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń