20 sierpnia 2021

Serwetki

 Od lat dostrzegam, że nie ma mody na serwetki i dom nimi udekorowany. Jestem w mniejszości, w moim mieszkaniu serwetki są wszędzie. Leżą nie tylko w witrynce pod bibelotami, ale też pod doniczkami, a nawet na radiu ;-) Co jakiś czas odczuwam potrzebę zrobienia czegoś nowego. I tak właśnie powstała serwetka ze wzoru mojej ulubionej projektantki Olgi Poltavy Spring Leaves Doily , która wykonałam z cieniowanej bawełny firmy Katia. Jestem z niej zadowolona. 






Drugą moją ulubioną projektantką szydełkowych serwetek jest Aurelia Lewicka Myszka Szara. Kilka lat temu pokazała wzór Zuzanna, która zrobiłam w wielu odsłonach. Tym razem Zmieszałam 4 resztki kordonkowe, udało się dopasować kolorki i tak powstała taka kolorowa serwetka, w sam raz pod kwiatki :-)



7 komentarzy:

  1. Witaj, to prawda,obeceni rzadko w domach znajomych sa serwetki, wlasciwie to ich nie ma, ale u mnie tez sa, pod kwiatkami doniczkowymi, pod magnetofonem, bez nich moim zdaniem jest "golo" i pusto, ale takie czasy ,piekne te serwetki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest nas więcej, u mnie na komodach , meblosciance i na ławie. Kolorowa resztkowa śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ka myślę, że to nie od mody zależy. Serwetka musi być ładnie usztywniona żeby się prezentować, podejrzewam, że nie każdej damie się chce w to bawić. Tak samo jak moda na firanki szydelko we, a jednak są osoby, które to lubią i mają w domu i firanki i serwetki. Obie serwetki są piękne 😁 u mnie ostatnio tylko podkładki ze sznurka królują, a serwetki leżą w szufladzie i czekają na swój moment 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oglądać takie szydełkowe serwetki, kiedyś lubiłam je także tworzyć. Nie mam jednak możliwości ich eksponowania. Cierpię na brak powierzchni płaskich;-) W zeszłym roku, kiedy poczułam chęć zrobienia serwetek, naciągnęłam je na obręcze i teraz wiszą na ścianie.
    Aurelia była moją wielką inspiracją, kiedy szydełkowałam zazdrostki i firanki do prawie wszystkich okien w mieszkaniu. Teraz druty zdominowały moją rękodzielniczą aktywność.

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie są zdjęcia kóz ja się pytam?!?? 😃
    Dawno Pani nie pokazywała tych pięknych panienek 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side
    effect , people could take a signal. Will probably be back to
    get more. Thanks
    english stories

    OdpowiedzUsuń