30 grudnia 2021

Robótkowe podsumowanie roku 2021

Co roku umieszczam tutaj taki post podsumowujące dokonania w ramach mojego hobby. Tym hobby jest dzierganie drutami i szydełkiem. Inne rodzaje rękodzieła nie są moimi ulubionymi. Czasem przędę, ale mało, zbyt mało. Szycie przyprawia mnie o ból głowy, ale szyję, bo to praktyczne i pożyteczne. Raz do roku mam zryw farbowania wełny.
Sprawy się miały następująco i zrobiłam:

skarpetek par 28

serwetki szydełkiem - 28 (tak naprawdę dużo więcej, bo dziesiątek kilkurzędowych maluchów nie liczę) 

chusty  - 14 

czapki - 3

sweter - 1

siatki - 6

Uszyłam cztery sukienki i trzy bluzy dresowe. O innych sprawach nie warto wspominać ;-) 

Z pewnością za mało blogowałam, za mało przędłam, za mało szyłam..... A w planach mam się wziąć za dokończenie zapomnianych robótek, z których najważniejsza jest czekający od dwóch lat na zszycie koc z szydełkowych kwadratów.....

A na koniec pokażę kilka robótek, które zakończyłam, a których wczesniej nie ujawniałam:







 

10 komentarzy:

  1. Przyznam, że te liczby robią na mnie wrażenie! 14 chust to jest coś! A 28 par skarpet? Toż na każdy nastrój może być inna para! Podziwiam umiejętność szycia! Kiedyś też trochę szyłam, sobie i dzieciom, ale przyznam że to była raczej męka, zwłaszcza że maszynę miałam fatalną. Bardzo podobają mi się kolory w pierwszym motku i w chuście oraz wyrafinowane, delikatne wzory. Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku, pełnego dobra, radości i miłości i oczywiście wielu wspaniałych projektów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za życzenia :-) Odwzajemniam się życzeniem zdrowia i pogody ducha, gdyż bez tych realizacja jakichkolwiek planów nie jest możliwa :-)

      Usuń
  2. Piękny dorobek, nie ma co! :0)
    Gratuluję i życzę spełnienia wszystkich dziewiarskich marzeń w 2022!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i życzę sił do realizacji planów :-)

      Usuń
  3. Wow ale dorobek, już sama liczba skarpet robi wrażenie.Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny urobek. Ta farbowana wełna jest bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, robią wrażenie te liczby.
    Pięknie dziergasz. Ale farbujesz też bardzo bardzo ładnie. Bardzo przypadła mi do gustu szydełkowa serwetka, czy możesz napisać, co to za wzór?
    Wszystkiego najwspanialszego na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Serwetkę robiłam z filmu na YouTube, napisz do mnie, to prześlę Ci linka :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń