24 stycznia 2022

Coś jakby sweter

 Może i powstałby sweter, gdybym miała więcej wełenki.....

Nie będę marudzić, zaczynając ten projekt liczyłam się z tym, że rękawy będą jakby kamizelkowe. Dawno nie wydziergałam sensownego swetra. Wpadłam po uszy w dzierganie serwetek, skarpetek i chust, i zapomniałam, jak się robi swetry :( Po zapełnieniu szafki ze swetrami kilkoma bublami zdecydowałam się na zakup wzoru, który by mnie nauczył, jak porządnie wydziergać od góry raglanowy sweter. Padło na TEN wzór, zapisany przez znaną projektantkę. Wyszło za szeroko, za nisko są rękawy..... Jednakże jeśli to miałby być taki sweter z luzem i na luzie, to wyszło w sam raz. 
A mnie się dodatkowo podoba to, że jest taki niebieski :-) Mam dwa ulubione kolory i to właśnie błękity są tym drugim ;-) 




Zdjęcia powstały przy okazji pięknej pogody, podobno to ostanie dni białej zimy w tym sezonie. Wyszłam więc w pole z psem, i był błękit, i była biel.... 




I taki film nagrałam: 





4 komentarze:

  1. Wcale nie mam wrażenia, że zabrakło wełny na rękawy - sweter dobrze wygląda w takiej wersji. Ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ten kolor! W takim kolorze to nawet wór pokutny by mnie zachwycił, a Twój sweter na pewno jest czymś znacznie więcej. Jest bardzo udany, a takie rękawy są praktyczne w wielu okolicznościach. I masz piękną czapkę (znów kolor ponad wszystko).
    Ależ tam urokliwie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor rządzi! A wrzucenie na luz to bardzo dobry pomysł, szczególnie przy takiej pogodzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter super i długość rękawów również!!! Lubię też pola o tej porze roku :) M. Wilk

    OdpowiedzUsuń