26 stycznia 2020

Ananasy


Przyznaję się, że ostatnio internetowe siły wyciągnął ze mnie Instagram, jest bardzo wciągający, zapomniałam nieco o moim blogu. Wciąż mam tutaj do pokazania kilka rzeczy, które powstały jeszcze w ubiegłym roku, które był niezywkle dla mojego hobby płodny.
Odkryłam, że ma Etsy można zakupić wzory serwetek, a gdy znalazłam takie z motywem szydełkowego ananasa, to nie mogłam się oprzeć. Dla tych wzorów przemogłam się i nauczyłam się czytać angielskie opisy szydełkowe, od których mnie wcześniej odrzucało. Efekt jest, jak dla mnie, zadowalający, znów się troszkę rozwinęłam, a w dorobku mam śliczne serwetki :-)







7 komentarzy:

  1. Ananasy są wdzięcznym motywem, w każdej formie (serwetka, obus, firanka) świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. Tez lubię ananasowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo ładne serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  4. According to Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh 42 lbs lighter than us.

    (Just so you know, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING around "HOW" they eat.)

    P.S, I said "HOW", not "what"...

    CLICK on this link to uncover if this brief quiz can help you decipher your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń