27 stycznia 2020

Paski inaczej

Włóczki na skarpetki przeważnie są tak farbowane, by w robocie wychodziły paski. I taka sama była wełna skarpetkowa Zitrona, czyli Trekking XXL. Kolory mnie zachwyciły już w motku, dużo żółtego akurat w czasie zimowych ciemności doskonale się wpasowuje w mój gust. Jednak nie chciałam nudnych pasków na skarpetkach. Wzięłam się więc za wzór pod nazwą Broken jack (do zakupienia TU). Trzeba się było napracować, trochę pozmieniałam i wyszło o tak:



Jestem z tych skarpetek ogromnie zadowolona, bo, mimo że to tylko skarpetki, to jednak była to robótka ambitna :-) A takowych u mnie ostatnio było niewiele.....

Zostało mi parę metrów tej tęczowej nitki, więc już bez udziwnień zrobiłam zwykłe skarpetki:




12 komentarzy:

  1. Wow, rewelacja! Już same paski świetnie się prezentują, ale te w trójkąty są odjazdowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pomysłowe, łał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, na prawdę są antydepresyjne! Bardzo mi się podobają :) Pozdrwiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie pary, ale trójkątne to wyższa szkoła jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakież piękne te skarpety. Już same kolory grzeją🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejkuuu, ale super te trójkąty! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykłe czy kombinowane - i tak są superaśne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    At least 160000 men and women are losing weight with a simple and secret "water hack" to drop 2lbs each and every night as they sleep.

    It's easy and it works on anybody.

    Just follow these easy step:

    1) Hold a drinking glass and fill it half full

    2) Proceed to follow this amazing HACK

    so you'll become 2lbs skinnier the next day!

    OdpowiedzUsuń