5 maja 2020

Skarpetki kwietniowe

W kwietniu dobrze mi się dziergało skarpetki, powstały 3 pary. Jedne, wesoło-wiosenne, już pokazywałam. Te pasiaki powstały z włóczki Regia z serii Springtime, więc są akurat na czasie. Te drugie są z tureckiej włóczki Superwash, a kojarzą mi się te kolory z zimą.





Wciąż odkrywam Instagram, można tam znaleźć dużo inspiracji. Ostatnio natknęłam sie na zabawę o nazwie #boxofsockchallange2020, więc zebrałam tegoroczne skarpetki do pudełka, okazało się, że zrobiłam ich już osiem par. ładnie razem wyglądają :-) Zaczęłam przeglądać zapasy pod kątem majowej produkcji ;-)


I jeszcze domowa gadzina, pies i koty to przyjemne darmozjady, chociaż mała kotka potrafi złapać nornicę. Kocurek ze zdjęcia to mała paskuda, chce wygonić swoją matkę z posesji....  Kozy to najcudowniejsze zwierzęta świata. 





3 komentarze:

  1. Cudne skarpetki! A jaki zwierzyniec uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie te skarpetki razem wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ! Muszę się wreszcie nauczyć dziergać skarpetki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń