8 maja 2020

Fantastica

Rozsmakowałam się w dzierganiu chust szydełkiem, choć nadal szydełkowanie to dla mnie wyzwanie. Jednakże efekt pracy rekompensuje inne niedogodności :-)

Zrobiłam chustę wzorem o nazwie Fantastica (można go zakupić TU). Trochę ten wzór pozamieniałam na własny użytek, to dodałam oczek, tam zmniejszałam słupki..... Jeszcze go zrobię i jeszcze raz poddam modyfikacji :-)

Wykorzystałam 1200 metrów kokonka złożonego z 6 kolorów, sama dobierałam kolory, a przy czterech nitkach cieniowanie wyszło bardzo ładnie. Mnie się efekt końcowy bardzo podoba :-)






Na tym zdjęciu pokazałam, jak wzory szydełkowe są bardzo włóczkożerne. 1200 metrów nici utworzyło niebyt duzy wyrób, położyłam tę chustke na innej, która została zdrobiona drutami z 600 metrów nici. Drutowa jest trochę większa.



5 komentarzy:

  1. Ojej, niby wiedziałam, że szydełko "potrzebuje" więcej włóczki niż druty, ale nie wiedziałam, że dwa razy więcej. Pięknie układa się gradient w szydełkowej chuście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to trochę zaskoczyło, ale i ten wzorek jest dość gęsty.... Kokonki naprawdę dają pole do kolorowych popisów, polecam :-)

      Usuń
  2. Śliczne kolory dobrałaś! Dlatego chusta wyszła bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna chusta,gratuluje i pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń