9 maja 2020

Skarpetki z wymarzonym ażurem

Mam takie wzorki, które podobają mi się od dzieciństwa, niektóre już wprowadziłam w czyn, zrobiłam je głównie na skarpetkach. Przed laty wiele czasu spędziłam na rozgryzaniu wzoru graficznego, by zrobić TEN wzorek. To były czasy, gdy nie było tylko dziewiarskich filmów na YouTube, a może nie było tego portalu.... i trzeba było sobie radzić samemu. Udało mi się rozpracować wykonanie tego ażuru, zrobiłam jedna bluzeczkę z jego wykorzystaniem. pamiętałam jedynie, że nie był to łatwy ażur.
Ostatnio szukałam natchnienia do wydziergania nowych skarpetek, przejrzałam kanał na YouTube Lousy Apostolopoulou, która jest mistrzynią wzorów i znalazłam TEN film. Nie miałam wątpliwości, czym ozdobie kolejną parę skarpet. I tak powstała nowa para, już 160-ta w moim skarpetkowym dorobku :-)









A przy okazji zrobiłam mały film o tym, jak dziergać ten ażur w okrążeniach, może komuś się przyda?  


5 komentarzy:

  1. Te skarpetki są fantastyczne.Wszystkie wcześniejsze zresztą również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te skarpety, energetyczne, wesołe i do tego z ciekawym ażurem! 160 par skarpet? 320 sztuk? Podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń