17 czerwca 2020

Eri


Zrobiłam sobie porządny sweter, 100% wełny gwarantuje ciepło (Karisma Drops), kolor czerwony poprawia humor i dodaje energii :-) Zrobiłam sweter według gotowego wzoru Eri (wzór można zakupić TU), jest świetnie rozpisany, jestem bardzo zadowolona.
To mój trzeci sweter dziergany z przepisu, który stworzyła Isabell Kraemer. Dlaczego ze wzoru? Zrobiłam w życiu swoim dziewiarskim ponad 100 swetrów. Ostatnio jednak nie byłam z moich wyrobów zadowolona, bo tu za ciasno, tam za krótko, zupełnie nie mogłam się odnaleźć w rozliczeniu oczek i, chociażby, rękawy wciąż wychodziły za krótkie i za ciasne. Oddając się w ręce Isabell nie mam już tego problemu, sweter wyszedł dokładnie taki, jak chciałam. Z modeli wymyślonych przez Isabell zrobię jeszcze jeden.






7 komentarzy:

  1. Sweter wygląda szykownie i wygodnie, i ta piękna czerwień:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, soczystym sweterek, bardzo twarzowy. To dziwne, bo lubię czerwień a swetra w tyk kolorze jeszcze nie mam. Pora to zmienić, ale bliżej jesieni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek Asiu. Niedawno weszłam sobie na Raverly i pomyślałam, że podejrzę Twoje prace i właśnie wtedy zobaczyłam, że liczba wydzierganych przez Ciebie sweterków przekroczyła setkę. Nie mówiąc już o innych pracach :). No a przecież przed Raverly też dziergałaś... Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, sweter cudowny :) Ale skarpetki są mistrzowskie. Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za możliwość obejrzenia prac na tak wysokim poziomie. Pozdrawiam serdecznie Monika Wilk

    OdpowiedzUsuń
  5. Super robótki,ja po dłuższej przerwie wracam do drut ,własna praca cieszy gdy skończona :)

    OdpowiedzUsuń