23 października 2021

Paseczkowo

 Dziergam skarpetki, bo podobają mi się włóczki skarpetkowe. Szczerze podziwiam projektantów tychże, bo dla mnie dobór kolorów to jedna z najtrudniejszych spraw. Czasem jednak czuję się zawiedziona, że te cudne kolory układają się w paski, niestety, jakby nie dało się tak zabarwić włóczki, by wychodziły inne wzory. 

Bywa, że ta paseczkowość jest tak ładna, że mnie nie drażni. Tak było, gdy dziergałam z włóczki Crazy Lion , niby pasiaki mi wyszły, ale jakieś takie..... urodziwe :-) 


We Włóczykijkach znalazłam włóczkę o nazwie Happy Feet, musiałam zatem spróbować, jakie to szczęście mnie spotka, gdy będę mieć takie skarpetki. Jeszcze ich nie nosiłam, ale ich dzierganie było naprawdę przyjemne, bo żółte paseczki bardzo mi rozjaśniały rzeczywistość. 




16 komentarzy:

  1. Jesteś skarpetkowa mistrzyni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Urszulo, każda z nas jest mistrzynią :-)

      Usuń
  2. Wspaniałe skarpety a i wełenki wyjątkowe! Cudne te paseczki. Też bardzo lubię skarpetkowe włóczki, oprócz pasków miałam też włóczki, z których powstaje niby żakard, bardzo wciągające, bo człowiek ciekawy co też wyjdzie. Dla mnie dobór kolorów i guzików do dzianiny to wielka przyjemność. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ma talent, jak go nie posiadam. Mogę jedynie nieudolnie naśladować coś, co inni stworzyli :-)

      Usuń
    2. Choć posiadasz wiele talentów jesteś bardzo skromną osobą. Jest to niesamowite w czasach gdy więcej jest "artystów" niż publiczności. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładne zestawy kolorystyczne - skarpetki świetnie się prezentują. Dawno nie zaglądałam do Włóczykijek i nie wiedziałam, że mają tam taką włóczkę skarpetkową w ofercie. Wybór jest szeroki - trudno się będzie na coś zdecydować;-)
    Crazy lion też piękny, ale cena dla mnie jest już trochę zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ceny poszły w górę, ale zamiast wakacji mogłam sobie sprezentować moteczek ;-)

      Usuń
  4. Skarpetki są śliczne. Przyjemnie jest zakładać takie ciepłe otulacze na stopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Moje skarpetki lądują w lamusie.....

      Usuń
  5. Są ekstra, akurat w skarpetkach paseczki nadają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemne te pasiaki. Zestawienie kolorów trafione - miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu autorów farbowania :-) Sama nie byłabym w stanie stworzyć takiego zestawienia kolorów :-)

      Usuń
  7. Śliczne wyszły te pasiaki. Piękne przejścia kolorystyczne. Każdy by chciał mieć takie skarpety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć te kolory to nie moja zasługa :-)(

      Usuń
  8. Kolorowe skarpetki rządzą :D

    OdpowiedzUsuń