7 listopada 2021

Edwardian sweater

 W kwietniu podjęłam się zrobienia swetra w ramach testu dla Anetki . Dawno nie dziergałam takiego dużego projektu, do tego sweter jest ozdobiony warkoczykami, których nie znoszę robić. Nigdy wcześniej nie miałam okazji zastosować tego rodzaju dodawania oczek na powiększanie swetra. Zdecydowanie gustuję w swetrach rozpinanych, więc i forma była dla mnie dość egzotyczna. Półtora miesiąca wytężonej pracy, łamania swojego lenistwa i dziergania nie na pamięć zaowocowało naprawdę udanym swetrem. Ale - 5 motków Admiral Cat Print było w dwóch farbowaniach, bardzo różnych, co widać i na zdjęciach, i na żywo. Żadna z moich robótek nie jest doskonała, zawsze muszę coś zepsuć ;-) Bez względu jednak na wady, jestem z tego swetra bardzo zadowolona. 






7 komentarzy:

  1. Witaj, wyglada ciekawie, szkoda,ze nie ma zadnego zdjecia warkoczykow w zblizeniu,chcialam sie im przyjrzec,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzór, ładny kolor - całość efektowna. Widać, że jest ciepły. Załączam jesienne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter zrobiłaś, różnice kolorów nie wpływają na ogólny wygląd, może dlatego że włóczka nie jest jednolita kolorystycznie. Przy okazji podziwiania Twoich prac poznaję też nowe, ciekawe włóczki. Z admirałem nigdy nie miałam przyjemności;-) Też mogę powiedzieć, że żadna z moich robótek nie jest doskonała i już nawet nie myślę że ta następna będzie na pewno idealna, rękodzieło jest nieprzewidywalne i ja to lubię:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnicę w odcieniach motków rzeczywiście widać, ale wygląda jakby to było celowe wyodrębnienie karczku. Wzór i fason swetra bardzo ciekawy.
    Co do niedoskonałości - nie przypominam sobie, żebym którąś z moich prac uznała za doskonałą. Ale to chyba dobrze, bo to napędza moje dzierganie - cały czas dążę do perfekcji:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak ręcznie zrobiony sweterek.
    Pozdrawiam 🌺🍀😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba i ładnie jest uformowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest naprawdę udany. Ja tam nie widzę, żeby coś było z tym farbowaniem nie tak :)

    OdpowiedzUsuń