1 stycznia 2023

Podsumowanie robótkowe 2022 roku

 Co roku zamieszczam tu wpis podsumowujący działalność w ramach mojego hobby. W tym roku nie mam się czym chwalić. Na Ravelry staram się prowadzić portfolio na bieżąco, ale tym razem nie spisałam się. 

Oto co wydziergałam:

1 sweter :(

3 czapki

15 par skarpetek - pasja do ich dziergania mnie opuściła

9 chust na drutach

14 chust szydełkiem 

1 szydełkowa siatka 

niezliczona ilość serwetek - maleńkich, średnich, ale też powstał szydełkowy dywanik, kilka serwetek zamieściłam w obręczach 

Zdecydowanie szydełkowanie mną zawładnęło, ale wolę dziergać na drutach. 

Troszkę przędłam, ale naprawdę minimalnie, uszyłam kilka sukienek, w szyciu zawsze mam jakieś zaległości i wielkie plany :( 

Niech przykładem mojego wariactwa szydełkowego będzie to zdjęcie, które pokazuje część malutkich, kilku rzędowych serweteczek, które dziergałam, by uporządkować myśli i zająć ręce. 







4 komentarze:

  1. To był mega rok ,dużo tego , ja w ciągu kilku lat tyle nie zrobiłam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze jesteś skromna, choć masz się czym chwalić. Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku, niech spełnią się Twoje plany i marzenia, wszystkiego wspaniałego:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle zrobiłaś i piszesz "nie mam się czym chwalić".
    Asiu, dlaczego jesteś dla siebie taka 'niedobra'? ;)
    A z tych serweteczek piękny obraz można zrobić, albo narzutę, albo obrus ...
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mojego punktu widzenia to jest wyśmienity urobek! Zamieszczona przez Ciebie fotografia mogłaby z powodzeniem stać się obrazem na ścianę do wpatrywania bez końca. Tyle tych elementów i każdy inny, bo w rękodziele nigdy nie ma dwóch takich samych przedmiotów.
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń