20 stycznia 2023

Soft Sunday

 Na wstępie chciałam bardzo podziękować za mile komentarze, które są słowami wsparcia dla mnie i mojego dziergania. Może stawiać sobie wysoko poprzeczki?

Póki co nie mam do pokazania świeżych robótek, zrobiłam listę z "trupami", pomału wykończam zaległe i zleżałe udziergi. Tymczasem chciałam pokazać dwie małe chustki, które powstały według wzoru SuviKnits o wdzięcznej nazwie Soft Sunday. W założeniu to projekt jednomotkowy, wykorzystałam ładny motek twedu skarpetkowego od Zitrona i jakieś zdobyczne na bazarku dla dziewiarek motki grubszego tweedu od Lana Grossy. Mnie się te małe szaliki podobają :-) 











10 komentarzy:

  1. Piekne są, też mam w użyciu dwa takie szaliko - chusteczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I ładne i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie małe chusty są doskonałe do codziennego noszenia, ja mam taką jedną i kilka większych i w zasadzie tę jedną noszę większość czasu.
    Bardzo ładne są Twoje chusteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń