15 marca 2010

Odpowiedzi :-)

Robie to po raz pierwszy odkąd zaczęlam blogowac, ale wiem, że jest praktykowane na blogach odpowiadanie na komentarze. Jakos poczulam się wewnętrznie przymuszona do odpowiedzi:

Bag Lady - jestem z Krakowa ponoć atrakcyjnego zabytkowo-turystycznie, ale codziennie sie cieszę, że mogę z niego wyjechać. Nie lubie Krakowa i nawet mi się za bardzo nie podoba. To chyba tak jest: u siebie się gani, u innych chwali .

Zula - niestety, często wypady się nie udają przez pogodę, choć podobno i tak najważniejsze jest z kim, a nie gdzie :-)

Gosia - na Zachodnim byłam pierwszy raz w życiu i nie podejrzewam, że w ciagu najbliższego roku się tam znajdę. Tylko pozostaje mi pozazdrościć, że masz tak blisko do kopalni gazetek o "naszej" tematyce :-)

Cyryllo - dziękuję za namiary, może kiedyś wpadnę na Tomex, bo rezyduję w okolicach Aleji i Rynku, więc Huta trochę jest daleko. Na Nowym Kleparzu też jest małe stoisko z gazetkami, ale wybór tam żaden.

Pozdrawiam czytające mnie Blogowiczki ! I dziękuję za komentarze :-)

2 komentarze:

  1. Gdybym wiedziała co potrzebujesz/chcesz to bym Ci kupiła i wysłała. Jutro będę w NH u mamy i prawie zawsze odwiedzam Tomex.
    Gazetki są tanie bo po 1.5 zł ale nie ma takich jak z poprzedniego posta. Raczej cienkie gazetki robótkowe Sabrina Diana Robótki Moje Szydełko Haft Krzyżywkowy itp.
    Kupiłam ostatnio Firanki na szydełko-nie wiem po co bo sama nigdy nie zrobię ;-)
    Może uda mi się kogoś namówić żeby mi zrobił ...?
    Jak coś-to daj znać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzyżykowy ! nie krzyżywkowy ;-)

    OdpowiedzUsuń