16 stycznia 2011

Robótkowo i kulinarnie

Skończyłam wreszcie sweter, który przeleżał pół roku na krześle w kuchni czekając na moje natchnienie. Nie pokaże go na razie, bo nie ma pogody na fotografowanie. Zaczęłam tez kolejny projekt, i tym razem zapodam kawałek, bo bardzo się ciesze, że zdjęcie mi wyszło tak jak chciałam po naukach mojego kolegi, zawodowego fotografa. Chodziło mi o to, żeby obraz nie był płaski, żeby było widac strukture wzoru.

Jest to kawałek rękawa.

A teraz kulinarnie. Mąż wczoraj przyniósł mi Kostkę drożdży, co było dość wymowne :) Dawniej piekłam kruche ciasta, a Mąż mnie zmobilizował do pieczenie drożdżówek. Sprawę przemyślałam jakiś czas temu i stwierdziłam, że drożdżówka jest najmniej kalorycznym ciastem. Dziś powstało tyle :

Zawsze piekę drożdżowe z kilograma mąki, przepis biorę z "Kuchni polskiej".  Jak mam dobry czas, to co tydzień robię taka porcyjkę :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawawłoczka na tym rękawie. Ciekawam całości.
    ...pozdrawiam...
    P.S. Drożdżówki nadzwyczaj kusząco się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Asiu!
    Na ciast nawet nie patrzę bo się odchudzam a wygląda apetycznie-zjadłabym co najmniej 4.
    Rękawek zapowiada się fajnie czekam na resztę
    a żakiecika nie widzę jak zwykle.
    Mam nadzieję że ten zobaczę.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ten kawałek rękawka wygląda :) Czekam na resztę :), a drożdżówki...mniaam...Pozdrawiam, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  4. a za mną cały weekend chodzi drożdżowe, ale jestem przeziębiona, przez co nie mam natchnienia, żeby zrobić. chyba sobie jutro nabędę chałkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak patrze na pani blog i zastanawiam sie, kto nosi te wszystkie swetry, golfy itp. ktore pani dzierga ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za informację :)
    Mam nadzieję,że teraz nic nie stanie na przeszkodzie:)
    Ale Kochana tymi drożdżówkami narobiłaś mi smaka:)
    Gorąco pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pewnego czasu podczytuje Cie, wypada wreszcie ujawnic sie hahaha. Sliczne rzeczy dziergasz i masz niesamowita "wydajnosc", ja dziergam od zawsze ale taka szybka nie jestem, ciagle brakuje mi czasu. Rekawek bardzo intrygujacy, mam podobny wzor w ksiazce i czesto zastanawialam sie jakie toto moze miec zastosowanie. Teraz juz wiem. Drozdzowka ach szkoda gadac.

    OdpowiedzUsuń