25 kwietnia 2014

Kiri się mnoży

To jest naprawdę mój ulubiony wzór. Zrobiłam nim jeszcze jedną niewielką chustkę z wełny Unisono w mrocznych barwach ciemna zieleń, brunatny, czarny, szary, bordo), wełna jest jak gumka, świetnie sie blokuje:



Poniewierało mi się 100g fantazyjnej, białej bawełny, więc robiłam sobie listki, aż bawełna sie skończyła:-) I tak oto powstała kwadratowa serwetka:




Jeszcze jedna rzecz robi się tym wzorem, ale nawet ukochany motyw może się znudzić, więc na razie dam mu odpocząć. 


5 komentarzy:

  1. Cudowna chusta :-) Przepiękne kolory - idealne dla mnie :-))
    Serweta śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna chusta -sliczne kolory, sliczna serweta,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I chusta i serwetka super:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie mroczna chusta. Fajna sprawa przy okazji jakiegoś andrzejkowego wróżbiarstwa ;)

    OdpowiedzUsuń