10 grudnia 2017

Dwie czapki

Lubię nosić czapki, więc robię co sezon kilka par. Jeszcze w sierpniu w czasie upałów wydziergałam po raz kolejny czapkę we wzorze Magnolia, tym razem w kolorze niebieskim. Oczywiście jest z wełny -  Rellana Garne Flotte Socke 6 fach Nevada. Magnolia to wyjątkowo wdzięczy wzór, polecam.
Natomiast bordowo-tweedowa to ostatnie dzieło z wełny merino zakupionej w 7oczek.pl. Miałam na nią oko, ale dopiero wycieczka na spotkanie robótkowe do 7oczek właśnie i możliwość pooglądania na żywo włóczek barwionych przez Mistrzynię zaowocowała zakupem tej luksusowej wełny. Wzór jest prosty, Ditto, ale wyszło całkiem efektownie. Jedynie zdjęcia takie sobie, bo mój Mąż fotografowanie traktuje jak wyczerpującą pracę ;-)) Zresztą go rozumiem, bo ja też nie lubię fotografować.








                                            

3 komentarze:

  1. Czapeczki super i bardzo Ci w nich ładnie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne czapeczki - szczególnie ta druga bo jest w mojej barwie! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń