8 kwietnia 2018

Różności

Dawno nie pokazywałam moich robótek, a ciągle coś robię. Skończyłam dwa swetry, a następny zaczęłam. No i ciągle w fazie kończenia jest koc, zielony ;-)
Ostatnio mam fazę na zielony, więc oto są zielone skarpetki, bardzo ładne te kolory, żywe i nasycone. Włóczka to turecka Alize Superwash.




Maleńka 10-rzędowa serwetka została wydziergana z melanżowego zielonego kordonka Garden. 



A wczoraj mnie natchnęło na farbowanie, do gara wpadło 55 dag wełny, będzie sweter, kolory na żywo są bardzo ładne, moje aparaty nie radzą sobie z niebieskościami. Kolory, które naniosłam, to ciemna zieleń, granat i turkusowy. 







7 komentarzy:

  1. skarpetki fajowe, serwetka super, ale te farbowanki to po prostu cud-miód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy tworzysz ale swetry musisz koniecznie pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wyrabiasz piętę Joasiu, że masz paseczki na wierzchu i w połowie pięty ??? Albo takie są długie przejścia kolorystyczne.....

    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki rewelacja - kolor by mojej siostrze spasował, bo Ona uwielbia zielony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek przyda się w chłodne dni. Zimna Zośka już blisko.

    สูตรบาคาร่า
    Gclub

    OdpowiedzUsuń