20 maja 2018

Kolejna strzałka

Poszłam za ciosem i zrobiłam kolejna strzałkę z włóczki, którą z 10 lat przekładałam z miejsca na miejsce, nitka to Katia Darling (75% wełny), wykorzystałam 150 g, bo tyle przed laty kupiłam w pasmanterii w Krakowie. To były czasy, gdy wełna zaczęła się dopiero pojawiać, kiedy okazało się, że istnieje coś poza polskim akrylem z Aniluxu. Mnie się podoba, wzór zwykły pasiak zamienił w niezwykły pasiak ;-) Żółty zaś bardzo rozwesela :-)




A to przy okazji pochwale się kolejnymi siatkami w ciekawe wzorki :-) 




A to gęś, prawda, że piękna? 





5 komentarzy:

  1. Skąd masz gęś? Uwielbiam je:) Strzałka udana i ma ładne kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu rozumiem, że to strzałka podróżniczka? Siatki też fajne Widzę , że jesteś bardzo wszechstronna. Kozy, gęsi... Super🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    winwin log in

    OdpowiedzUsuń