14 sierpnia 2018

Słodziaki i inne ładności

Panująca aura nastroiła mnie do zrobienia skarpetek z włóczki jarbowanej w kolorach, które przywodzą mi na myśl owocowe lody sorbetowe. Włóczkę wyprodukowała firma Opal, której wyroby cenię za kolory właśnie. Skarpetki ozdobiłam przyjemym ażurkiem, dzięki czemu bardzo szybko się dziergało.




Uszyłam drobiazg, na większe rzeczy nie mam natchnienia, a mianowicie okładkę-wdzianko na ważną Książkę. 


W temacie naszych plonów, to w tym roku ogródek nawet mnie cieszy. Pomijając fakt, że połowa krzaków dynii i cukinii została zmarnowana przez nornicę, nie jest źle. Po raz pierwszy mamy dynię hokkaido i urosło kilka owoców dynii olbrzymiej. Słoneczniki trzymam dla ozdoby, winogrona sie rozrastaja jak szalone, zdusiły mi jeden krzak agrestu, a pigwa nie chciała pozować ;-) 









3 komentarze:

  1. Skarpetki są śliczne. Praca w ogrodzie nie poszła na marne, została uwieńczona sukcesem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale Wam wszystko rośnie, aż miło popatrzeć. Skarpety smakowite ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna okładka na Ważną Książkę.. Książka wygląda znajomo- te srebrne brzegi i dwie szare zakładki.. ;)

    OdpowiedzUsuń