15 sierpnia 2018

Tweedowy sweterek

Jedną z najpiękniejszych włóczek, jakie znam, jest Felted Tweed Rowana. Mam w zapasach kilka kolorów, a zrobiłam sweterek w kolorze Melody, to taki niby wrzosik-fiolecik, bardzo jasny, a jednocześnie ma w sobie coś z szarości, absolutnie nie potrafię tego sfotografować. Zaledwie 30 dag wystarczyło na niemały sweter. jest lekki, miękki i super ciepły, co gwarantuje skład tej nici - wełna, moher i alpaka. Sweter wydziergałam w moim stylu, prosty rozpinany kardigan z lekkim motywem ażurowo-warkoczowym.







11 komentarzy:

  1. Sweterek bardzo ładny taki ponadczasowy!!!
    a F.TWEED w składzie nie ma moderu tylko wiskozę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milu, dziekuję za korektę :-) jest ta włoczka dośc włochata, więc mi jakos tak moher wskoczył :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo fajny:)wprawdzie kolor nie mój:)serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wyroisłam z fioletów, ale ten jest dość stonowany. Będę go nosić :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładny sweter.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek. Lubię takie lekkie dzianiny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mnie to bardzo zaskoczyło, że to tylko 30 dag, bo wielka ze mnie baba, a sweter jest luźny. Bardzo wydajna ta nitka :-)

      Usuń
  5. Piękny jest! Robię teraz całkiem podobny ze Sierry Andiny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cenię tweedy. A tu jeszcze taka ciekawa forma!

    OdpowiedzUsuń