19 stycznia 2019

Komin w odcinkach

Wreszcie mogę przedstawić efekt całorocznej zabawy, o której pisałam już TU. bardzo podziwiam Kamilę, która włożyła mnóstwo pracy, by przygotować 12 lekcji filmowo-opisowych, a osoby, które dopiero się uczą dziergać, mogły naprawdę wiele się nauczyć. Ja sama, choć robię na drutach od 40 lat, po raz pierwszy zmuszona zostałam do zrobienia: mozaiki, pasków w okrążeniach, ściegu gwiazdkowego, dwukolorowej brioszki, a o ściegu bambusowym to nawet wcześniej nie słyszałam :-) Sama dołożyłam sobie dwukolorowy ryż łamany, który bardzo mi się podoba. I tak mi się spodobał, że ściegiem tym do kompletu dorobiłam czapkę.
jestem zachwycona efektem. Gdy usłyszałam o zabawie, to od razu wiedziałam, jakich włóczek chcę użyć. Okazało się, że indyjski róż i bordo pasują do siebie wspaniale.






19 komentarzy:

  1. Super komplet !!! Połączenie kolorów bardzo mi się podoba, a wykorzystanie różnych wzorów to prawdziwa rewelacja !!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się nawet połączenie kolorów:) Komplet bardzo elegancki a wzór z czapki jest trudny? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu zerknij tu: https://www.youtube.com/watch?v=oQZmzBdLojM

      Usuń
  3. Świetny komplet, bardzo udane połączenie kolorów, czapka jest doskonałym uzupełnieniem ! Wzór mnie też zaintrygował, nie spotkałam się z takim, chętnie mu się przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a wzór z całego serca dziewiarskiego polecam, cos bardzo prostego wychodzi jakby to był nie wiadomo jaki wzór. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Ładny komplet, fajne połączenie kolorów i wzorów :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :-) Pomysł jest Kamili, ja tylko zrobiłam :-)Polecam!

      Usuń
  5. Świetny komplecie i ten kolor super.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt świetny! Komplecik cudownie się na Tobie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet! Potwierdzam, że Kamila jest niesamowita ze swoimi wyzwaniami. Też wiele się nauczyłam i spróbowałam. I też zrobiłam sobie czapkę tym samym super wzorkiem😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz brałam w jakimkolwiek wyzwaniu, ale tak mnie wciagnęło, że w tym roku też będe działać. Podziwiam bardzo Kamilę za pomysły, chęci i to co robi dla nas :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Pięknie wyszedł ten komplet. A jeszcze do tego jaka satysfakcja z nowych umiejętności! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mozaiki nie pokochałam, ale się nauczyłam, patrzę na to pozytywnie :-)

      Usuń
  9. Świetny efekt. Bardzo dobrze dobrałaś odcienie włóczek, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń