13 lipca 2019

Zaległe drobiazgi

Oj, oj.... niby luźniej jakoś jest w życiu, a blog znów zaniedbałam. Nadrabiam zatem szybko zaległości, wydziergałam, oczywiście, skarpetki z pieknej włoczki Opala, potrzeba mi było żółtego, którego to dzierganie w trudnych momentach podnosiło mnie na duchu. Dla Koleżaki Eli powstała siatka według pomysłu Cotton Island, polecam ten wzór, robi się szybko i przyjemnie, a w praktyce sprawdza się doskonale na codziennych zakupach. Siatke zrobiłam z nici Cotton Gold Batik Design firmy Alize, to solidna nić na takie udziergi, a bonusem są bardzo ładne kolory. 




1 komentarz:

  1. Też chciałabym zrobić sobie taką torbę, ale dopiero zaczynam, więc nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Na https://welnabawelna.pl/zestawy-diy znalazłam ciekawe zestawy, ale nie wiem, czy się to opłaca. Gdzie najlepiej kupować materiały?

    OdpowiedzUsuń