13 listopada 2019

Magia serwetek

Przez kilka lat nie mogłam się zmusić do szydełkowania serwetek, choć dawniej bardzo to lubiłam. Zrobiłam za to trzy koce szydełkiem ;-) ten rok jest dziwny i inny, serwetkuję jak szalona :-) Mam wiele gazetek ze wzorami serwetek, zbierane są latami, ale internet odkrywa nowe możliwości. Na Instagramie można znaleźć wiele wzorów. I tak oto ze zdobycznych w internecie wzorów powstały te dwie ślicznotki, całkiem spore, zrobione z kordonka naszej polskiej Ariadny - Maja 5. Bardzo lubię ten kordonek, mogę go szczerze polecić. 












4 komentarze:

  1. Kolejne piękne do kolekcji, serwetki są delikate,tez lubię te nici.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) polskie nici też mogą być niezłe, nie tylko aida i anchor

      Usuń
  2. Piękne, zwłaszcza ta pierwsza mnie zauroczyła swoją lekkością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) lubię raczej dziurawe serwetki, ale większość wzorów jest bardzo gęsta, nie tak łatwo cos dopasować do siebie

      Usuń