24 listopada 2019

Z jednego wzoru

Wynalazłam na Ravelry darmowy wzór na chustę szydełkową Fall River. I tak mi się spodobał, że od razu zrobiłam dwie chusty tym wzorem.
Zielono-niebieskie zestawienie ostatnio wybitnie mi się podoba, dlatego wyciągnęłam z zapasów dwa motki skarpetkowej wełny Hjertegarn Kunstgarn, dokupiłam jeszcze dwa i przerobiłam 1600 metrów nici, a wyszło tak:



Druga zaś powstała z wewnętrznego przymusu kontaktu z różem ;-) na warsztat wzięłam motek kokonka o długości 1000 metrów i powstało takie coś:




Szydełkowe chusty mnie wciągnęły, dziergam dwie kolejne :-)



8 komentarzy:

  1. Ja nastawiłam się na lost in time ale ta też mi się spodobała. Dzięki za link. Obie wersje śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. obie śliczne, ja wolę oczywiście chusty na drutach ale lubię oglądać i szydełkowe,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę druty, ale nie zaszkodziło spróbować, czy umiem chustkę wyszydełkować :-)

      Usuń
  3. Śliczne chusty Asiu! Ty jak się rozbujasz, to zaraz hurtem lecisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi ładnie powiedziałaś :-) Hurtem to ja nadziergałam 40 serwetek ;-)

      Usuń
  4. Ło matko, 40? Jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń