21 grudnia 2019

Testy czapek dla Marysi

Nasza rodzima projektantka wzorów czapek, Marysia Socha, zaufała mi i testowałam dla niej 4 czapki. Ze wszystkich jestem bardzo zadowolona ja i mój Mąż. Cóż tu dużo opowiadać :-) Wszystkie wzory można zakupić poprzez Ravelry.

Czapka Tereska - zrobiłam ją z alpaki Quito:

 



Tę czapkę intensywnie użytkuję, to Olasia wykonana z Malabrigo Rios w kolorze Coral:



  Na różowo wyszła mi czapka według wzoru o nazwie Rioska, u mnie zrobiona jest nie z Riosa, ale z Charismy YarnArtu:




 W tym roku nie zrobiłam dla Męża żadnej czapki, więc była okazja nadrobić niedobory. I tak wyszła bardzo udana, idealnie dopasowana Jey z wełny Karisma Dropsa. Dodatkowo na zdjęciu widać, jak ciężkim obowiązkiem jest fotografowanie u mnie, bo nasza Śnieżka mocno atakuje ;-)



 


6 komentarzy: