6 stycznia 2020

Robótkowe podsumowanie 2019 roku

Dziwy, wielkie dziwy się wydarzyły w moim hobby..... Wciąż deklaruję, że nie lubię szydełkować, ale jakoś tak wyszło, że kiedy się wzięłam do szydełkowej chusty, to potem już poleciało galopem..... I ciągle mnie to szydełkowanie trzyma! Druty poszły w lekką odstawkę, nawet gdy zaczynałam coś nowego, to musiałam pruć, bo mnie natchnienie opuszczało. Nie jest źle... oj nie jest;-)

Księgowość wygląda tak, o ile sie nie pomyliłam: 

  • 21 par skarpetek
  • 18 czapek
  • 5 swetrów
  • 3 serwetko na drutach (choć miałam wielkie plany...)
  • 50!!! serwetek szydełkiem ( w poprzednich latach musiałam się zmuszać, by wydziergać choć jedną....)
  • w sumie 1 koc, bo jeden jest zakończony, a drugiego jest już ponad połowa
  • 4 siatki na zakupy
  • 7 chustek drutami
  • 6 chust szydełkiem, w tym jedna tak duża, ze z wełny, która na nią poszła, wyszłyby 3 drutowe i to niemałe
Robótkami zarobiłam stres. 
A poza tym? Zrobiłam po raz pierwszy piernik staropolski, zagościła u nas kuchnia koreańska, nieobce mi potrawy takie jak kimbap, kimczi, dżapcze czy bokkeumbap. Nauczyłam się przy tym czytać hangul, bo mnie denerwowało, że nie wiem, co piszą na produktach i w przepisach (nie rozumiem, ale umiem przeczytać;-)),a jedno krótkie spotkanie z Ukrainką otworzyło mi oczy na ukraiński barszcz. Zatem kulinarnie było nieźle ;-)

Szyłam mało, trochę przędłam, ale nie za wiele, farbowanie mnie kusi, ale warunki nie pozwalają się rozwinąć. 

Wszystkim Odwiedzającym mój blog dziękuję za poświęcony czas, a Osobom, które zostawiły komentarz dziękuję potrójnie :-)







Cudne to jest uczucie, gdy na progu witają człowieka zwierzęta :-) Biała kotka jest z nami juz 4 lata, a szaraka nam sprezentowała w czerwcu. Obserwowanie, jak go wychowywała, było niezwykłym doświadczeniem :-)






8 komentarzy:

  1. Też mam dwa koty:) Dorobek niezły:) Kolory ładne tych włóczek:) Oby ten rok był lepszy niż poprzedni:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stresu nie życzę, oby rok przeleciał Ci bezproblemowo.
    Po ilości robótek myślę, że albo nie sypiasz po nocach, albo zagnieździły się u Ciebie krasnoludki do pomocy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacny dorobek robotkowy Asiu 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnego dobrego roku Ci życzę :)wełenki uprzędłaś przecudne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jednym rokiem nadrobiłaś lata szydełkowego zastoju w dziedzinie serwetek - gratuluję! Poza tym widzę, że masz piękny robótkowy dorobek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, niesamowity urobek. Jestem jak zwykle pod ogromnym wrażeniem, to ogromna ilość wydzierganych rzeczy. A przecież Ty pracujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do you understand there is a 12 word sentence you can speak to your crush... that will induce intense emotions of love and instinctual appeal to you buried inside his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, please and look after you with all his heart...

    =====> 12 Words That Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's mind that it will drive him to try harder than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

    In fact, fueling this powerful impulse is so essential to having the best possible relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll immediately find him open his mind and soul to you in such a way he never expressed before and he will identify you as the one and only woman in the world who has ever truly understood him.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze dalej farbować. Dobrze wychodzi😊

    OdpowiedzUsuń